Det snöar!

Det snöar! Inte ute, men på min blogg. Jag hade glömt att jag förra året la in ett litet program som får bloggen att snöa vid en viss tid på året. Men det tycks som om vädret utanför fönstret inte riktigt hänger med. Vi har haft en ovanligt mild höst i år. I dag har jag i alla fall köpt vinterskor. Min knappa budget tål inga expenser, men i tenniskor går jag inte hela vintern. Mina gamla kängor har nämligen tagit slut.

Jag har också startat en till blogg! Det är en mer buisiness-inriktad blogg som hör i hop med vårt företag Sardinia Focus. Där bloggar jag om entreprenörskap och vår vardag med företaget. Mitt första inlägg är här. Vid det här laget har jag en del erfarenheter som jag kan omvandla till blogginlägg. Pasquale och jag kommer att turas om att blogga. Han kommer att skriva på italienska om den politiska utvecklingen i Italien, framför allt relaterat till turismfrågor.

Brodows blandning kommer som tidigare att innehålla tankespån och kommetarer från konstliv och kulturdebatt. Mest från Sverige men då och då från Italien.

Om Anna Brodow Inzaina

Fil. dr i konstvetenskap, skribent
Detta inlägg publicerades i Brodows blandning. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar