Söndagspromenad i Tullgarns park

Om Anna Brodow Inzaina

Fil. dr i konstvetenskap, skribent
Det här inlägget postades i Brodows blandning, Dagbok och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Söndagspromenad i Tullgarns park

  1. Fina bilder, Anna. Där gick jag för länge sen med min man en sommardag på väg mellan våra två städer. Åh alla dessa slottsparker, med alléer, bokar, ekar, och mellanmål!

  2. Evas Perspektiv skriver:

    Hej Anna!

    Fina höstbilder! Det var inte så länge sedan när jag upptäckte din blogg men sedan dess läser jag dina inlägg ganska regelbundet. Mycket givande och intressant!

  3. brodowinzaina skriver:

    Tack Gabi och Eva! Ja, Tullgarns park var verkligen en upplevelse i höstskrud. Det var så vackra färger. Vi utforskar Södertälje med omnejd bit för bit, slotten, herrgårdarna och badställena på sommaren hör till det bästa.

    Eva, tack för det. Jag ska gå in på din blogg och läsa också.

  4. Bastion Styrbiskop skriver:

    Var förbi på en improviserad cykling i Hågadalen, nedanför Eriksberg. Disigt, Höstfärger och varmt. Lite ovant fick inte ihop det… blir alltid förvånad över hur mycket hästar det finns där. Det breder ut sig…

    En sagovärld. Rohanns Ryttare…

    • brodowinzaina skriver:

      Jo du, ibland blir jag nostalgisk jag också. Jag bodde intill Hågadalen på Blodstensvägen i många år, min son har vuxit upp där och jag lät honom springa rakt ut i naturreservatet och undersöka det på egen hand från det att han var bara några år gammal. Han kom hem på kvällen när han var hungrig.

Kommentera

